צוות מקשיבים נט

הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מנוסים וותיקים אשר פועלים בתחומי בריאות הנפש והשיקום מזה זמן רב. באמתחתם מספר רב של סיפורי הצלחה עם מנעד רחב של מטופלים אשר השתקמו והשתלבו בחברה בהצלחה עד היום.

ליאת ליבלינג מנכ"לית

בעלת ניסיון מעל 16 שנים בתחום הבריאות והשיקום, עבודה עם אוכלוסיית נפגעי נפש, אנשים עם צרכים מיוחדים, בעיות התנהגות וקשיים נוספים מגילאי נוער, צעירים, בוגרים ומבוגרים. התחומים בהם ליאת עסקה כללו את העולם של מקבלי השירות מכל צדדיו; חברתי, חינוכי, תעסוקתי, השכלתי. במהלך השנים היא צברה ידע מקצועי לגבי הדרכה, ניהול ושיקום לאנשים הנזקקים לשירותיה כמומחית בתחום.
ליאת עובדת במקשיבים נט מאז 2011 ובזמן זה לקחה חלק בפיתוח, יצירה וניהול של תכניות ומענים דיגיטליים לאוכלוסיית אנשים עם מוגבלויות, אוכלוסיות רווחה והגיל השלישי, במטרה להניע ולמצות את השאיפות האישיות של הלקוחות בתחום הקריירה, הפגת הבדידות, קידום אורח חיים בריא ועוד.
ליאת בוגרת תואר MPH (בריאות הציבור) – במסלול מנהל מערכות בריאות. עם הכלים, הכישורים והניסיון שרכשה ולאחר תפקידה האחרון בחברה כסמנכ"לית פיתוח עסקי ושיווק ליאת מונתה למנכ"לית בתחילת שנת 2018 וכיום ממשיכה לקדם ולהוביל את החברה להמשך עשייה וחדשנות למען אוכלוסיות מגוונות בכל תחומי החיים.

איתן בן יצחק קלוטש R&D

בעל ניסיון של מעל 20 שנים בעבודה מקצועית עם אנשים עם מוגבלויות נפשיות, הכולל פיתוח וניהול שירותים מגוונים. ניסיונו של איתן בבריאות הנפש פיתח את כישוריו בפתירת בעיות. ב 2005, במהלך סיום לימודי התואר השני, איתן פיתח מודל עבודה אינטרנטי לשיקום אנשים עם מוגבלות נפשית. המודל נקרא "מקשיבים". משנת 2007 משרד הבריאות נתנה חסות למודל.
ב 2008 ייסד את החברה שממשיכה לייצר תכניות ליווי שיקומיות בתחומים החברתיים, המקצועיים והחינוכיים לאנשים ולקבוצות מגוונות. משנת 2008 עד סוף 2017 עבד כמנכ"ל מקשיבים נט ומוזמן כמרצה באוניברסיטאות וכנסים בינלאומיים בתחום בריאות הנפש (ב: אנגליה, פינלנד, דנמרק, קנדה ועוד) בתחום ליווי אישי וקבוצתי לשיקום דרך האינטרנט. מ 2010-2011 איתן ייעץ לצוות שיקומי ב- "Montage Support Services" בקנדה שם התגורר במשך חצי שנה, וחצי שנה ייעץ דרך האינטרנט. כיום איתן מנהל את הפיתוח בחברה בתחום הטכנולוגי והקשרו לאוכלוסיות מגוונות

ילנה דמנטייב מנהלת מקצועית

בעלת ניסיון מעל עשור בעולם בריאות הנפש. עסקה בהובלת פרויקטים בתחומי דיור, פנאי, השכלה ופיתוח קריירה עם אוכלוסיית זכאי סל שיקום. כמו כן עסקה במיצוי זכויות לאוכלוסיות מגוונות אשר מונה להן אופוטרופוס מטעם המדינה. בעל תואר שני בבריאות נפש קהילתית והכשרה בהדרכת סופרויז'ן וניהול צוותים במערך בריאות הנפש. כיום מנהלת מקצועית בחברת מקשיבים נט.
דילוג לתוכן